Het avontuur is begonnen! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Harry en Marjolein - WaarBenJij.nu Het avontuur is begonnen! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Harry en Marjolein - WaarBenJij.nu

Het avontuur is begonnen!

Door: harrymar

Blijf op de hoogte en volg Harry en Marjolein

11 Juli 2011 | Thailand, Bangkok

Ik hoor het mezelf nog zeggen: "Ik ben wel weer toe aan iets avontuurlijks." Nou, dat gaat zo wel lukken. Het is nu 06.30 uur Nederlandse tijd en na een reis die al startte met 5 uur vertraging zitten we in de lounge van China Airlines te wachten op een connectie naar Ho Chi Minh City. Niet slecht trouwens die lounge, er staan allerlei hapjes en drankjes en de garnalensoep werd warm aanbevolen door de aardige stewardessen. Logisch als het gaat om de lokale tid (11.40 uur inmiddels) maar wat minder als je bedenkt dat wij in de ontbijtfase zitten. Was trouwens niet voor herhaling vatbaar, dat vliegtuigontbijt wat vrolijk om 03.30 uur geserveerd werd... Anyway, als we heel veel geluk hebben kunnen we om 18.15 uur hier weg (dat is dan weer lokale tijd). We zijn standby voor een vlucht naar Ho Chi Minh City maar die zit vol dus we moeten hopen dat er mensen niet komen opdagen. Lotgenoten Yvonne en Gerard zitten gezellig met ons mee te loungen. Afwachten dus maar... maar je kunt niet zeggen dat het niet avontuurlijk is. We zijn straks meer dan 24 uur onderweg geweest om in HCMC te komen en da's toch ook al wat voor een originele reistijd van 13 uur. Maar elk nadeel heb toch ook weer z'n voordeel: Harry en Mar zijn dol op Thais eten... waaronder garnalensoep! :)

• 13 Juli 2011 - 20:45

Frank En Tamara:

Mooi stukje, toch nog een klein stukje Bankok mee gekregen.

Wel een rustige vlucht gehad?